15 december 2023, 12:59 uur. Een dm in mijn LinkedInbox:
“Ola, kom alleen even langs hoppen om te vertellen dat jouw personal brand echt on fleek is!”
Oké, deze millennial moest die woorden even opzoeken. Betekenis: ‘dat het helemaal goed zit’.
Zo maakte ik kennis met Myrthe Wortman. We ruilden leestips uit (o.a. The Big Leap), wisselden ideeën uit over personal branding en concludeerden dat echte groei begint bij enthousiasme die je kunt voelen.
Fast-forward naar dit jaar.
Ik mocht een dag meekijken op haar kantoor in Utrecht. Collega voor een dag noemen sommigen dat 😜.
Schommelstoel als bureaustoel, salade op schoot op het dakterras en we hebben gelachen.
Ik zag één vrouw, één bedrijf en toch leek het alsof er een heel team in haar hoofd woont. En alsof het runnen van dipiti / house of personal brands nog niet genoeg is, startte Myrthe net haar #failingforwardchallenge.
100 dagen keihard bouwen aan een sterker merk, een scherper aanbod en een leven dat klopt met haar eigen lat. De reis hier naartoe deelt ze ook nog eens. Hier. Op LinkedIn.
Myrthe is gedreven en enthousiast in het kwadraat. Ze creëert, probeert, deelt en laat daarmee zien hoe aanstekelijk persoonlijke merkkracht kan zijn. En ja, dat trekt niet alleen mijn aandacht.
Myrthe is ambitie met een open kaft.
Als je weet wat je doet, is impact geen toeval.